Često postavljana pitanja i odgovori Aplikacija Geberit Home
Imate li pitanja o aplikaciji Geberit Home? Ovdje pronađite korisne odgovore na najčešća pitanja.
Trebate li više informacija? Obratite se našim tehničkim savjetnicima.
OPĆA PITANJA O GEBERIT HOME
ŠTO JE GEBERIT HOME?
Geberit Home je Geberitova aplikacija za vaš pametni telefon. Geberit Home omogućuje digitalni pristup raznim Geberit proizvodima u kupaonici i pomaže vam u radu, konfiguraciji i održavanju. Aplikacija i njezine značajke su besplatne.
KOJE SU PREDNOSTI KORIŠTENJA GEBERIT HOME APLIKACIJE?
- Upravljajte svojim uređajima putem pametnog telefona i ispravno ih namjestite
- Koristite svoj pametni telefon kao daljinski upravljač za Geberit AquaClean WC uređaj
- Pročitajte korisnički priručnik na zaslonu
- Pristupite usluzi i kontakt podacima*
- Pristup informacijama o njezi i održavanju
- Održavajte svoje uređaje interaktivno pomoću aplikacije
- Provedite ažuriranja firmvera
(*Funkcija nije dostupna u svim zemljama)
Gdje mogu preuzeti Geberit Home?
Aplikacija Geberit Home dostupna je besplatno za Android i iOS pametne telefone u odgovarajućoj trgovini aplikacija:
Geberit Home u Apple App Store-u
Geberit Home u Google Play Store-u

KOJE PROIZVODE PODRŽAVA GEBERIT HOME?
Geberit proizvodi koje trenutno podržava Geberit Home mogu se vidjeti u opisu aplikacije u svakoj trgovini aplikacija.
KAKO DA POVEŽEM SVOJ GEBERIT PROIZVOD NA GEBERIT HOME?
Putem Bluetooth® 1). Aktivirajte Bluetooth® funkciju na svom pametnom telefonu. Sljedeći koraci prikazani su u aplikaciji.
1) Bluetooth® brend i njegovi logotipi vlasništvo su Bluetooth SIG, Inc. i Geberit ih koristi pod licencom.
ZAŠTO MORAM DATI DOZVOLU ZA LOKACIJU DA KORIŠTIM GEBERIT HOME?
Bluetooth®1) je povezan s uslugama lokacije na Android uređajima sa starijim verzijama operativnog sustava. To znači da svaki Android uređaj sa starijim operativnim sustavom zahtijeva dopuštenje za lokaciju kako bi koristio aplikaciju koja radi s BLE-om. Geberit ne koristi podatke o lokaciji.
1) The Bluetooth® brend i njegovi logotipi su vlasništvo Bluetooth SIG, Inc. i koriste se pod licencom od strane Geberita.
KAKO GEBERIT OSIGURAVA SIGURNOST I PRIVATNOST PODATAKA?
Geberit razvija i upravlja digitalnim proizvodima i uslugama prema visokim sigurnosnim standardima. Osim toga, pregled vanjskih, neovisnih stručnjaka za kibernetičku sigurnost provodi se u redovitim intervalima. U razvoju i radu digitalnih proizvoda i usluga slijede se smjernice EU za zaštitu podataka. Za daljnje informacije pogledajte Uvjete korištenja i Pravila privatnosti za Geberit mobilne aplikacije i IoT usluge.
Pitanja vezana uz Geberit AquaClean
KOJE FUNKCIJE MOGU OBAVLJATI NA SVOM GEBERIT AQUACLEAN TUŠ WC UREĐAJU POMOĆU GEBERIT HOME?
- Dlajinski upravljajte svojim Geberit AquaClean tuš WC uređajem
- Konfigurirajte postavke uređaja
- Promjena osobnih postavki
- Pogledajte upute za uporabu
- Obavite radove održavanja (npr. uklanjanje kamenca, promjena filtera)
- Pogledajte videozapise o funkcionalnosti (npr. o uklanjanju kamenca)*
- Pročitajte upute za održavanje i njegu
- Registrirajte uređaj za produljenje jamstva*
- Potražite podatke o usluzi i kontaktu*
- Koristite daljinsku podršku Geberit AquaClean
*Nije dostupno u svim državama
VEĆ SAM INSTALIRAO APLIKACIJU GEBERIT AQUACLEAN. MOGU LI JU NASTAVITI KORISTITI?
Ne, aplikacija Geberit AquaClean više nije podržana. Od sada koristite Geberit Home.
ŠTO TREBA UČINITI AKO POVEZIVANJE S MOJIM GEBERIT AQUACLEAN TUŠ WC UREĐAJEM NIJE USPJELO, JE SPORO ILI NESTABILNO ILI AŽURIRANJE FIRMVERA NE USPIJEVA?
Ako se pojavi jedan od ovih slučajeva, preporučujemo provođenje sljedećih koraka:
- Deinstalirajte Geberit Home sa svog pametnog telefona i zatim ponovo pokrenite pametni telefon.
- Isključite Geberit AquaClean tuš WC uređaj, pričekajte 30 sekundi i zatim ga ponovno uključite.
- Ponovno instalirajte Geberit Home na svoj pametni telefon i pokušajte ponovo.
- Pažljivo slijedite korake prikazane u aplikaciji.
- Držite pametni telefon blizu tuš WC uređaja i držite aplikaciju otvorenom.
- Ako vam je potrebna dodatna pomoć, Geberit tehnički savjetnici rado će vam pomoći.
POVEZAO SAM SVOJ GEBERIT AQUACLEAN TUŠ WC UREĐAJ NA APLIKACIJU GEBERIT HOME. SADA JE FIZIČKI DALJINSKI UPRAVLJAČ MOG TUŠ WC UREĐAJA PRESTAO RADITI. ŠTO DA NAPRAVIM?
Geberit AquaClean tuš WC uređaji podržavaju samo spajanje na jedan aktovan Bluetooth®1) istovremeno. Zatvorite aplikaciju na pametnom telefonu kako biste ponovno mogli koristiti fizički daljinski upravljač. Za više informacija o fizičkom daljinskom upravljaču pogledajte upute za uporabu tuš WC uređaja.
1) Bluetooth® brand brand i njegovi logotipi su vlasništvo Bluetooth SIG, Inc. i koriste se pod licencom od strane Geberita.
KAKO MOGU ŠTO BRŽE PRISTUPITI FUNKCIJI DALJINSKOG UPRAVLJANJA SVOJE GEBERIT AQUACLEAN TUŠ WC ŠKOLJKE POMOĆU APLIKACIJE GEBERIT HOME?
Od verzije 2.4 Geberit Home postoji funkcija brzog pristupa na daljinsko upravljanje za Geberit AquaClean tuš WC uređaje. Da biste ga koristili, prijeđite prstom udesno preko željenog tuš WC uređaja na početnom zaslonu aplikacije (tuš WC uređaj mora već jednom biti povezan s aplikacijom), a zatim dodirnite plavi simbol daljinskog upravljača.
HOW DO I USE THE DRYER FUNCTIONALITY ON MY GEBERIT AQUACLEAN SHOWER TOILET WITHOUT FIRST HAVING TO USE THE SHOWER FUNCTIONALITY AGAIN?
On Geberit AquaClean models with dryers, it has been possible to reactivate the dryer functionality after the shower functionality has been used at least once during a usage cycle since Geberit Home version 2.3. To do so, tap the shower icon on the remote control in the app to deactivate the shower. Then tap “Start“ again to use the dryer only.
KOJA JE RAZLIKA IZMEĐU POSTAVKI UREĐAJA I OSOBNIH POSTAVKI NA GEBERIT AQUACLEAN TUŠ WC UREĐAJU?
Osobne postavke aktivne su sve dok ste povezani s uređajem s aplikacijom. Osobne postavke možete pronaći u funkciji daljinskog upravljanja aplikacije klikom na plavu ikonu ispod naziva proizvoda. Postavke uređaja, s druge strane, aktivne su kada se uređajem upravlja fizičkim daljinskim upravljačem ili lokalnom kontrolom. Može proći nekoliko minuta nakon prekida veze s aplikacijom dok postavke uređaja ponovno ne postanu aktivne. To se može vidjeti, na primjer, ako se boja orijentacijskog svjetla ne promijeni odmah ako se odaberu različite boje za osobne postavke i postavke uređaja.
Više informacija o Geberit Home aplikaciji