MyGeberit customer portal
Otključajte puni potencijal svog Geberit iskustva uz korisnički portal MyGeberit. Od planiranja kupaonice do konfiguracije proizvoda i održavanja, MyGeberit pojednostavljuje vaše zadatke i pohranjuje sve što vam je potrebno nadohvat ruke.
Prijavite se na svoj postojeći račun ili kreirajte novi kako biste pristupili MyGeberit portalu.

Portal za korisnike – često postavljana pitanja Registracija i upravljanje računom
Tko se može registrirati za Geberit ID i pristupiti korisničkom portalu?
Registracija je otvorena i za privatne osobe i za profesionalce. Odaberite vrstu korisnika u padajućem izborniku kako biste osigurali odgovarajući pristup i iskustvo.
Koji su podaci potrebni za kreiranje Geberit ID računa?
- Privatni korisnici moraju navesti svoje ime, prezime, adresu e-pošte, lozinku, državu i željeni jezik. Adresa i broj telefona nisu obavezni.
- Profesionalni korisnici moraju navesti svoje ime, prezime, adresu e-pošte, podatke o tvrtki, državu i željeni jezik. Broj telefona nije obavezan.
Mogu li registrirati istu e-mail adresu i za privatnu i za poslovnu upotrebu?
Ne – adresa e-pošte može biti povezana samo s jednom vrstom korisnika. Ako vam je potreban pristup objema vrstama računa, koristite zasebne adrese e-pošte za svaku.
Mogu li izbrisati svoj račun?
Da – svoj račun možete izbrisati u odjeljku za upravljanje profilom. Imajte na umu da je ova radnja trajna i da će izbrisati sve povezane podatke, uključujući projekte i datoteke. Izbrisane račune nije moguće vratiti.
Prijava i pristup
Kako se prijaviti na MyGeberit?
Prijavite se koristeći svoju adresu e-pošte i lozinku ili putem Googlea, Applea, Facebooka ili LinkedIna.
Zaboravio/la sam lozinku – kako je mogu resetirati?
Na stranici za prijavu kliknite na “Zaboravljena lozinka“, unesite svoju adresu e-pošte i slijedite upute za stvaranje nove lozinke.
Nisam primio/la aktivacijsku e-poštu. Što trebam učiniti?
Započnite provjerom mape neželjene pošte u slučaju da je poruka završila tamo. Ako je i dalje ne možete pronaći, pokušajte se ponovno prijaviti ili ponovno registrirati s istom adresom e-pošte kako biste zatražili novu poveznicu za aktivaciju.
Imajte na umu da aktivacijski kod vrijedi 10 minuta. Ako istekne, morat ćete zatražiti novi. Računi koji se ne aktiviraju u roku od 24 sata automatski se brišu i morat ćete se ponovno registrirati.
Značajke i alati portala
Kako mogu registrirati svoj proizvod (npr. Geberit AquaClean tuš WC)?
Prijavite se kao privatni korisnik i pristupite odjeljku Oprema. Slijedite korake za registraciju proizvoda. Nakon odobrenja možete upravljati vlasništvom ili ažurirati njegov status.
Koliko dugo traje obrada registracije mog proizvoda?
Registracija proizvoda obično se obrađuje u roku od 3 do 5 radnih dana.
Što se događa s datotekama mog projekta ako izbrišem svoj račun?
Sve povezane datoteke i projekti bit će trajno izbrisani i ne mogu se oporaviti.
Jezici
Mogu li koristiti portal na željenom jeziku?
Portal je višejezičan, ovisno o vašoj lokaciji. Imajte na umu da su dostupni samo službeno podržani jezici.
Dodatna često postavljana pitanja
Mogu li koristiti portal na mobilnim uređajima?
Da – portal je potpuno responzivan i dostupan na većini pametnih telefona i tableta.
Kako mogu kontaktirati podršku ako mi je potrebna pomoć?
Podrška je dostupna putem odjeljka Kontakt na vašoj lokalnoj Geberit web stranici.