Kojoj generaciji kupaonica pripadate?
Baby boomeri i Z generacija različiti su svjetovi; na primjer, kada je riječ o njihovom odnosu s novcem, preferiranim sredstvima komunikacije ili tko su im idoli. Pogled u kupaonice iz različitih razdoblja također pokazuje da postoje ključne razlike među njima.
Baby boomeri
Rođeni od 1950. do 1965.
U vremenu u kojem nije bilo izbora između tople i hladne vode, ovako su izgledale mnoge kupaonice 1960-ih. Kupaonica je bila čisto funkcionalna soba u kojoj se sve što vam je potrebno stisnulo u mali prostor.

X generacija
Rođeni od 1966. do 1980.
Tada su se sedamdesete ukotrljale, donoseći boju u kupaonicu. Bilo da je bahama bež, senf žuta ili rubin crvena - najvažnije je bilo imati određenu shemu boja.

Y generacija
Rođeni od 1981. do 1994.
Osamdesete godine karakterizira dizajn, koji mora biti drugačiji i pokazati vašu individualnost. Funkcionalnost svakodnevnih predmeta bila je od manje važnosti. U kupaonicama se tražila individualnost - koju su monogi pokazivali na primjer koristeći razigrane grafičke elemente u pločicama.

Z generacija
Rođeni nakon 1995.
Životni standard znatno se povećao i postalo je važno imati svijetle, primamljive prostorije. Ako ste si to mogli priuštiti, kupaonici je bilo posvećeno više prostora, a više energije utrošeno je u njezino dizajniranje.

Kakva je situacija danas?
Kakava je situacija danas?
Jednostavan i opušten dizajn naziv je principa današnjice. Ljudi ne traže samo dodanu vrijednost u vidljivim elementima, već i u onim elementima koji su skriveni - dodatne funkcionalne prednosti čine razliku između dobrog dizajna i izvrsnog dizajna.








